2012. október 14., vasárnap

Nem csak egy tánc volt...

Mostanában beleszerettem az ILS papírokba. Persze nem csak azokkal dolgozom, de alapnak annyira szeretem, hogy minden egyéb papírt ezekhez vásárolok, vadászom a szürke, geometrikus vagy éppen csíkos papírokra, dekorgombokat gyártok hozzá, szóval azt hiszem, elvesztettem a fejemet. Na meg amúgy is. :) Erről szól ez az oldalam, ami egy készülő minialbum egyik lapja. Két fotó van rajta, hasonlóak, de nem teljesen ugyanolyanok, és sajnos elég rossz minőségűek, ezért nem is tudtam nagyban előhívatni őket. Lássuk, mire mentem velük.


Kezdésként leszabtam egy 15x15 cm-es faerezetes papírt. Azért jó ez a méret, mert így egy ívből 4 lap telik ki, és nagyon takarékos, kezelhető a végső méret is, szóval szuper! A levágott lap aljára fehér akrilfestékkel maszatoltam egy keveset...


...majd miután megszáradt, felragasztottam rá egy darab szögletes tortacsipkét. A legkönnyebb egyébként Glue Dots-szal ragasztani az ilyet, azzal a nagyon apróval. Csak rá kell simítani a ragasztós ívre, ráhajtani a védőfóliát, átdörzsölni és miután lehúztuk, matricává változik a csipke. Ezt a papír szélére ragasztottam, ami pedig túlnyúlt, azt levágtam utána.


Egy zöld-fehér csíkos, szabálytalanul vágott papírcsíkkal adtam keretet az oldalnak.


Na most jött a molyolás. Ha már mixed-media, akkor újságból, magazinból vágtam ki a betűket és a feliratokat. Egy darab fehér papírra felragasztgattam a szavakat, mert így könnyebb volt kezelni, mint eleve a fotóra tenni a különálló betűket. 


Szépen fel is ragasztottam a szókonfettimet. A majdani felső fotóm alá vágtam két papírcsíkot, majd a hátuljára ragasztottam. Az egészet pedig lefedtem egy ugyanakkorára vágott fehér papírral, hogy szép legyen a kép hátulja és írni is tudjak rá.


Az alsó képet felragasztottam a helyére, az oldalra. Kicsit ferdén és szabálytalanul akartam, mert a faerezet nekem túlságosan katonás meg párhuzamos volt, és azt nem szeretem. :)


Nyálazható, enyves barna papírcsíkkal (borzasztó íze van, de az albumért mindent!!!) felhajthatóra csináltam a felső képet, nem pontosan az alsóra illesztve, hogy kikandikáljon alóla. És az alsó sarkait is ezzel ragasztottam meg. Akinek van washi-tape otthon, azzal is jó.


Már csak az apró simítások voltak hátra. Fekete tűfilccel írtam a feliratokat. Ilyenkor mindig félek, hogy a kész oldalt rontom el. El is rontottam egyébként, mert a tortacsipkére is ráírtam, mire azon szétfutott a festék, szóval gyorsan levágtam azt a részt. :) Alig látszik.


A "fröccsenéseket" éppen ezért már nem mertem élesben megkockáztatni, inkább felrajzoltam azokat is filccel. A színeseket akvarellceruzával szoktam, így tutira ott és akkora lesz a paca, ahogyan én szeretném. Házilag készült chevron-bélyegzővel díszítettem a bal alsó sarkot, és szentjánosbogár-színű félgyöngyöket dobáltam még az oldalra.


Mivel az előző oldalon volt egy fél barna címke, ide felragasztottam a másik felét. A zöld csíkos papír is visszaköszönt ott, meg a félgyöngyök is.


Hát ilyen lett. Folytatása következik! Ahhoz majd felhasználom a home-made dekorgombjaimat is, akit érdekel, itt elolvashatja, azokat hogyan is csináltam.


Remélem, tetszett ez a kis tutorial. És itt van az a bizonyos dal is, amit a banda csak nekem játszott el aznap este, és volt egy fogadásom rá, hogy Ő nem fog kijönni velem táncolni. Főleg nem lassúzni. Hát... szerencsére ezt a fogadást a fejemmel együtt veszítettem el.



Köszönöm, hogy itt voltál! Ölelés:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz oldal, a legjobb a kézi fröccs :) A legjobb mégis a téma (de persze a papírok is tuti nyerők!) Puszi Nektek!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nem mondod, hogy a pacákat rajzoltad!!!!! Áááááááááá!!! Nekem ez brutál!

    VálaszTörlés
  3. Szia Mesi!
    Idetaláltam, itt is fogok ragadni, mint a cellux. :) Tanulok, meg szépérzékelek nálad, örülök, hogy felbukkantál!
    Írj, fotózz még ilyen tutoriálokat, bár ugyis szétnézek majd nálad alaposabban.
    Szép estét, jó alkotást! :) Sziaa, EvaDraga

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Csajok! Éva, örülök, hogy tetszik amit itt találtál! Fogok még ilyen tutorialokat csinálni, köszi a visszajelzést. Majd mindig felteszem FB-ra is, ha fent vagy, jelölj be nyugodtan és akkor látod majd, mit művelek! Puszi!

    VálaszTörlés

Örülök, ha üzensz nekem!